Hej allihop!
Festmaskineriet 13/14 går på sommarlov och kommer tillbaka i höst. Under tiden smids det stora planer för Le Mans, Sveriges största trampbilstävling, som äger rum 10-12 oktober.
Glad sommar till alla därute, vi ses i Nolle-P!
Sommarhälsningar
Hej allihop!
Festmaskineriet 13/14 går på sommarlov och kommer tillbaka i höst. Under tiden smids det stora planer för Le Mans, Sveriges största trampbilstävling, som äger rum 10-12 oktober.
Glad sommar till alla därute, vi ses i Nolle-P!